• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Wpływ globalnych kryzysów na lokalne gospodarki.

Reklama ma być przede wszystkim efektywna, by zachęcić konsumentów do zainteresowania danymi towarami bądź usługami. W jaki sposób się jednak okazuje, każda reklama ma także do zrealizowania parę innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek na ogół mają charakter informacyjny – dzięki reklamie mamy się bowiem dowiedzieć o danej ogromnej ofercie, o proponowanych produktach lub usługach, z których będziemy w stanie skorzystać. Co więcej, takie reklamy mogą posiadać także funkcję wspierania sprzedaży – w pewnych momentach są w stanie nam w następstwie tego przypominać o pewnych produktach czy usługach – tu pomoże ANCHOR. Powiązane jest to pomiędzy innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie w większości wypadków reklama ma za zadanie informować, natomiast już w następnych okresach, gdy na przykład sprzedaż zacznie spadać, w owym czasie porządnie jest po prostu przypomnieć kontrahentom o rzeczowych produktach czy usługach. Dodatkowo reklama może mieć funkcję manipulacyjną, o czym z pewnością już niejednokrotnie się przekonał każdy z nas, obserwując reklamy chociażby w telewizji.

1. Tutaj

2. Wskazówki

3. Informacje

4. Post

5. Artykuł

Categories: Blog

Comments are closed.